Panduan | Tips Mengumpul Loot Emas/Elixir Clash Of Clan

Betul la kata org " Pagi-pagi ni banyak rezeki..".

Kira rezeki jugak la ni. Haha.

Pagi ini saya nak kongsi cara dapat loot / emas / elixir dalam clash of clan yang banyak.



Tentu korang terfikir, macam mana nak dapat emas/ elixir yang banyak dalam Clash of Clan. 

Panduan | Cara | Tips Mengumpul Emas / Elixir Clash Of Clan

Untuk dapat emas/elixir yg banyak, anda mesti mempunyai simpanan emas yang banyak jugak kerana jumlah simpanan emas/elixir kita mempengaruhi siapakah musuh kita.

Sebelum ini, saya telah menghabiskan simpanan emas/elixir sehingga tinggal 10k sahaja. Selepas itu, amatlah susah untuk bertemu musuh yg punya emas/elixir yg banyak.

Akhirnya, saya kumpul sedikit demi sedikit sampai 100 ratus ribu. Akhirnya, senang sahaja terjumpa musuh yg punya loot yg banyak. Tadi jumpa 400k.. Dapat "rompak" 200k je.

2 kali berturut2 tuu...

Murah rezeki pagi ni,kan? 

Apa yang saya kongsikan ini adalah berdasarkan pengalaman saya sendiri.

Walaupun begitu, kadang-kadang jika bernasib baik, boleh je jumpa loot musuh yang banyak walaupun loot kita sikit. Tapi sekiranya loot kita memang banyak dalam 100 ratus ribu atau 200 ratus ribu. Memang senang nak jumpa loot / emas / elixir musuh yang banyak.

Saya pernah jumpa simpanan musuh yang mempunyai 400 ratus ribu emas walaupun akaun kedua saya itu baru town level 3 yang mempunyai simpanan emas dalam 80k gitu. Namun seperti yang saya katakan, semakin banyak loot yang kita ada semakin senang nak jumpa loot musuh yang mempunyai emas / elixir yang banyak.

Setakat itu sahaja daripada saya.

Selamat bermain Clash of Clan. 

Nanti saya akan kongsikan tips menyerang musuh clash of clan. :)

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »